Nechte si připravit lyže na zimu se slevou 60 % ve SKICENTRU EDEN
SKICENTRUM EDEN - Prodejna - Servis - Půjčovna Poskytuje prvotřídní SKI a SNOWBOARD SERVIS na stroji TUNEJET WINTERSTEIGER.
Jedině broušení hran keramickými kotouči WINTERSTEIGER zaručuje hrany opravdu ostré. Chcete se cítit na svých lyžích nebo snowboardu bezpečně a zažít správný pocit při jízdě? Nechte si je nabrousit a seřídit v autorizovaném servisu SKI CENTRUM EDEN, kde vám poradí se správnou volbou broušení v návaznosti na váš styl jízdy.
Kromě servisu nabízí SKICENTRUM EDEN i široký sortiment lyží a lyžařského vybavení k zakoupení nebo k zapůjčení.
Podmínky
- Po předložení kupónu obdržíte velký servis lyží.
- Platnost kupónu do 30.4.2013
Platnost slevy
22.10.2012 - 30.04.2013
(Pozor, čtěte pozorně podmínky)Kde slevu uplatnit
SKICENTRUM EDEN Prodejna - Servis - Půjčovna Vladivostocká 3 Praha 10 - Vršovice Tel: 608 552 150 nebo 777 160 634
Web:
http://www.skicentrumeden.cz/Diskuze: Velký servis ve SKICENTRU EDEN
Je mi líto, ale nemohu tento servis doporučit. Mám s ním dvojí zkušenost; Poprvé jsem si nechal namontovat nové vázání na nové lyže. Vázání jsem přinesl do servisu v originální krabici. Když jsem si pro lyže přišel, tak sice bylo vázání namontováno (proti této práci nemám námitek), avšak když jsem se ptal po krabici, ve které byl i návod a dokumentace k vázání, tak mi suše sdělili, že krabici (bez mého dovolení) klidně vyhodili. Kdybych v ní nechal i fakturu o zaplacení, tak už bych nikdy vázko nemohl reklamovat! Na můj dotaz, zda mi teda návod aspoň pošlou na mail, který jsem jim dal, mi to sice slíbili, ale samozřejmě se na mě vykašlali… Podruhé jsem tady koupil tento voucher na „velký servis“. Zarazilo mě, že na přebíracím protokolu nezaškrtli políčko „velký servis“, ale místo toho tam napsali „voucher“. Už z toho plyne, že za tento voucher jejich standardní „velký servis“ neobdržíte. Voucher jsem užil na lyže své přítelkyně (postarší blizzard juniorky). Při přebírání se mě ani nezeptali, jak to budu chtít nabrousit, ani jak přítelkyně lyžuje. Když jsem si lyže vyzvedl, bylo vidět, že srovnali, nastrukturovali a namazali skluznici (proti kvalitě této práce nic nemám)a „nabrousili“ hrany. Oproti broušení na Montaně (osobní zkušenost z Modřan) bylo vidět, že jsou nabroušeny nestejnoměrně a (z mého pohledu) divně, jako by je někdo vzal rašplí, takže na zbývající „plošce“ hran bylo vidět výrazné stopy po broušení. Jaké však bylo moje překvapení, když si přítelkyně v Alpách lyže nazula a nemohla ani zatočit. Je pravdou, že jezdí postaru smykově a není příliš sportovní lyžař, ale i když do toho pořádně šlápla, tak lyže nesmýkla. Kdysi mi podobně blbě nabrousili lyže v dobách příchodu curvingu (ty lyže se ani nedaly označit za curvingové), což mi přineslo jeden den pěknýho trápení, než mě to donutilo se curvingovej oblouk naučit. Prostě bylo vidět, že ta lyže nepustí lyžaře z hrany. Aby mě přítelkyně nezabila, raději jsem jí na ten den lyže pučil. Večer jsem pak přišel do servisu, vysvětlil problém, servisák se podíval na lyži a zeptal se, kde jsem to nechal brousit, že je to na reklamaci, pač je to zjevně nabroušený blbě (minimálně není ostrá po celé délce, způsob jejího nabroušení, atd.). Odpověděl jsem mu, že to reklamovat nemůžu, že mi to udělali v Praze. Zeptal jsem se, co s tím, a nakonec jsme se rozhodli raději lyži lehce ztupit (zadarmo:-) )! Přítelkyně pak byla schopná jezdit úplně v poho. Suma sumárum, tenhle voucher mě stál nejen cca 200,– Kč, ale ještě 21 Euro půjčovnýho, zkaženej den lyžování mé přítelkyně, a tudíž i můj, zbytečně odebraný materiál hrany lyží a čas s tím něco udělat. Jednoduše NEDOPORUČUJU!!!
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit nebo registrovat, pokud ještě registraci nemáte.