Hledáte pomoc se Skipasomatem?
Máte dotaz nebo požadavek? Pokračujte zde!
Nedaří se vám dokončit objednávku? Máte dotaz, na který jste nenašli
v podmínkách slevy odpověď? Chcete změnit nebo zrušit objednávku? Máte
potíže s platbou? Vyplňte prosím formulář Mám dotaz nebo požadavek a my se vám ozveme s
vysvětlením.
Nedorazil vám zakoupený kupón s kódem? Pokračujte zde
Máte již zaplacenou objednávku, ale kupón nedorazil? Pokračujte prosím
na formulář Zakoupený kód (kupón) mi nebyl doručen. Nejčastěji je
příčinou dosud nezpracovaná platba bankovním převodem nebo ztracení
e-mailu v nevyžádané poště.
Máte problém s uplatněním zakoupeného kódu (kupónu)? Pokračujte zde!
Máte již zaplacenou objednávku, ale přímo v areálu či jeho e-shopu
nastal problém při využití kódu ze Skipasomatu? Vyplňte prosím formulář Mám problém s uplatněním zakoupeného kódu a
pokusíme se problém co nejrychleji objasnit a vyřešit.
Chcete vrátit nevyužitý kód (kupón) v zákonné lhůtě 14 dnů? Pokračujte zde!
Zakoupili jste si kód (kupón), ale nevyužili jste jej a ani neplánujete
využít v budoucnu a požadujete jej v zákonné lhůtě 14 dnů od nákupu
vrátit? Vyplňte prosím formulář Odstoupení od smlouvy a my vám po ověření
vrátíme peníze.
Jak funguje Skipasomat
Skipasomat je projekt časopisu SNOW, díky němuž si můžete pořídit skipasy do českých, slovenských i alpských středisek, ubytování nebo servis lyží se slevou, v letní sezóně pak bikepasy a obdobné permanentky do horských středisek.
Zvýhodněné skipasy a jiné slevové kupóny jsou dostupné pro omezený
počet návštěvníků, kteří se rozhodnou k návštěvě s dostatečným
předstihem.
Skipasy a slevy na Skipasomatu mají nejčastěji jednu z těchto podob:
e-Skipas nebo e-Bikepas – kód, kterým se prokážete na pokladně
Kód je obvykle platný v libovolný den během uvedeného období platnosti - jakmile obdržíte e-mailem kupón s kódem, můžete kdykoliv vyrazit. V pokladně areálu si jej jen vyměníte za fyzický skipas.
V podmínkách slevy může být výjimečně uvedeno, že je nutné si e-Skipas před návštěvou aktivovat na konkrétní datum návštěvy střediska.
Skipas do kapsy, se kterým můžete rovnou na svah
Skipas do kapsy je fyzický skipas (čipová karta), s nímž obvykle můžete jít rovnou k turniketům. Může jít také o papírový poukaz, který je nutné vyměnit za skipas na pokladně střediska (konkrétní podoba je vždy uvedena v podmínkách dané slevy).
Po přijetí platby zašleme fyzický skipas doporučeně poštou do 5 dnů na zvolenou adresu nebo si jej můžete vyzvednout po předchozí domluvě osobně ve vydavatelství SNOW media.
e-Kupón na lyžařský servis, ubytování a jiné služby
Po přijetí platby obdržíte e-mailem kupón s kódem, který můžete kdykoliv v období platnosti využít u poskytovatele slevy.
Nejčastější otázky (FAQ)
Mohu si zakoupit více skipasů?
Ano, maximální počet je uveden v podmínkách dané slevy.
Mohu objednávku zrušit?
Ano, objednávku můžete před jejím uhrazením zrušit. Kontaktujte nás
prosím přes formulář na www.snow.cz/pomoc. Po úhradě je možné využít již jen
odstoupení od smlouvy v ochranné lhůtě.
Mohu zakoupený kupón (skipas) vrátit, pokud jej
nevyužiju?
Kupón lze vrátit pouze v ochranné 14denní lhůtě, v níž lze odstoupit od
smlouvy uzavřené distančním způsobem. Lhůta běží od data
objednání.
Vzhledem k tomu, že kupón (skipas) je možné využít během provozní doby a
sezóny daného areálu v libovolný den (ihned nebo později), nelze nárokovat
jeho vrácení ze zdravotních důvodů, z důvodu nepříznivých
povětrnostních podmínek ani ukončení sezóny. Lyžařské areály přitom
zpravidla negarantují provoz do konkrétního data.
Je nutné kupón s kódem vytisknout?
Není, pokud to není uvedeno v podmínkách dané nabídky. Zpravidla stačí
obsluze pokladny kód předložit, ať už vytištěný, nebo třeba na displeji
telefonu.
Je potřeba před návštěvou areálu ještě něco
udělat?
Ve většině případů ne. V podmínkách dané slevy však může být
výjimečně uvedeno, že je nutné skipas aktivovat na konkrétní den – v
tom případě bychom vám to pro jistotu připomněli také e-mailem.
Co dělat, když...?
Nenajdete-li odpověď v nejčastějších otázkách, kontaktujte nás přes www.snow.cz/pomoc!
Všeobecné obchodní podmínky:
- Provozovatelem slevového portálu Skipasomat je SLIM media s.r.o., IČ 27175511, Husitská 344/63, 130 00 Praha 3, skipasomat@snow.cz, tel. 775 697 669. Portál nabízí především skipasy a bikepasy (jízdenky na lanovky a vleky v horských areálech), a to v elektronické podobě, nebo v podobě fyzického nosiče. Kupón je třeba uplatnit v příslušném areálu, kde je vyměněn za skipas, bikepas, jízdenku, vstupenku ap.
- Odesláním objednávky prostřednictvím tlačítka "Koupit" je kupní smlouva uzavřena a kupující se zavazuje k úhradě kupónů a potvrzuje souhlas s těmito obchodními podmínkami. Jelikož je kupní smlouva uzavřena distančním způsobem, má kupující v souladu s občanským zákoníkem právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od data uzavření smlouvy. V takovém případě kupující zašle prodávajícímu fyzický nosič nebo čestné prohlášení o nevyužití elektronického kupónu na své náklady zpět a uvede číslo objednávky (faktury) a číslo účtu pro vrácení peněz. Částka bude kupujícímu vrácena do 14 dnů.
- Přijetí objednávky je potvrzeno zobrazením ve výpisu objednávek v uživatelském účtu kupujícího nebo e-mailovou zprávou o obdržení objednávky.
- K ceně může být v případě fyzických nosičů připočítáno poštovné, o čemž je kupující informován před odesláním objednávky. Dodací podmínky platí pro území České republiky, v případě jiné země bude kupující po přijetí objednávky prodávajícím kontaktován ohledně kalkulace poštovného.
- Kupóny v elektronické podobě jsou zasílány ihned (v případě platby kartou) nebo po přijetí platby (v případě platby převodem). Skipasy a bikepasy na fyzickém nosiči odesíláme do 5 dnů od přijetí platby.
- V případě reklamace kupující oznámí problémy s využitím kupónu bez zbytečného odkladu přes formulář na www.snow.cz/pomoc, e-mailem na skipasomat@snow.cz nebo telefonicky na 775 My SNOW (775 697 669) a zpravidla do 5 dnů bude informován o způsobu řešení. Maximální lhůta na vyřízení reklamace je 30 dnů.
- K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 00020869, www.coi.cz.
Poslední aktualizace: 1. 10. 2024
Zpracování osobních údajů a zasílání obchodních sdělení
Registrace a údaje uložené v profilu
Registrací na portálech skupiny SNOWmedia.cz udělujete v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů společnostem SLIM media s.r.o. (vydavatelství časopisů SNOW a spol.) a SNOW CZ s.r.o. (provozovatel portálů aliance SNOWmedia.cz) se sídlem Husitská 344/63, Praha 3, jakožto správcům a zpracovatelům, za účelem zařazení do databáze správce.
Pro přihlášení na portály skupiny SNOWmedia.cz slouží e-mailová adresa. V komunitních sekcích portálu (diskuze, reporty, recenze apod.) je jako jediný identifikátor vyžadována přezdívka, uvést ale můžete i pohlaví, osobní popis, vlastní webovou stránku nebo fotografie.
Ve svém uživatelském profilu si můžete dále uložit tzv.
fakturační údaje - jméno, příjmení, adresu, telefonní
číslo a datum narození, které budou použity výhradně pro případné
objednávky předplatného, nákupy v e-shopu SNOW a na Skipasomatu nebo
pro aktivaci kupónů na skipas zdarma (objednávkové a aktivační
formuláře na webu budou předvyplněné těmito údaji). Údaje nebudou
zveřejněny ani poskytnuty třetím osobám.
Newsletter
V případě zájmu můžete udělit souhlas se zasíláním obchodních sdělení a nabízení výrobků a služeb prostřednictvím elektronických prostředků dle zákona č. 480/2004 Sb., a to na dobu neurčitou.
Jedná se o pravidelný newsletter, zasílaný cca 2x
měsíčně, zejména v období od října do března vždy při vydání
nového čísla časopisu SNOW, příp. komerční newsletter s nabídkou
produktů a služeb přímo či nepřímo spojených s lyžováním.
Přístup k údajům a jejich změny
Máte právo přístupu k osobním údajům a další práva dle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679. Souhlas se zpracováním osobních údajů udělujete dobrovolně a můžete jej kdykoliv bezplatně odvolat.
V případě zájmu o zrušení registrace a uživatelského profilu zašlete žádost e-mailem na registrace@snow.cz (předmět "zrušení účtu"). Pro odhlášení newsletteru zašlete e-mail s předmětem "storno newsletteru" nebo odškrtněte "Souhlasím se zasíláním newsletteru" ve svém profilu nebo klikněte na odhlášení v patičce newsletteru.
Osobní údaje jsou uchovávány v elektronické podobě v souladu s platným nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 a jsou plně zabezpečeny proti zneužití. Osobní údaje nebudou poskytnuty třetí osobě, není-li to nezbytné k vlastnímu plnění objednávky (např. poštovní adresa).