skipasomat - jak to funguje - SKIPASOMAT - levný skipas
Přihlásit se

Skipasy a letní atrakce se slevou - skipasomat - jak to funguje

Hledáte rychlou pomoc se skipasem?


Jak funguje Skipasomat

Skipasomat je projekt časopisu SNOW, díky němuž si můžete pořídit skipasy do českých, slovenských i alpských středisek, ubytování nebo servis lyží se slevou, v letní sezóně pak bikepasy a obdobné permanentky do horských středisek.

Zvýhodněné skipasy a jiné slevové kupóny jsou dostupné pro omezený počet návštěvníků, kteří se rozhodnou k návštěvě s dostatečným předstihem.

Skipasy a slevy na Skipasomatu mají nejčastěji jednu z těchto podob:

e-Skipas (e-Bikepas) – kód, kterým se prokážete na pokladně

Kód je obvykle platný v libovolný den během uvedeného období platnosti - jakmile obdržíte e-mailem kupón s kódem, můžete kdykoliv vyrazit. V pokladně areálu si jej jen vyměníte za fyzický skipas.

V podmínkách slevy může být výjimečně uvedeno, že je nutné si e-Skipas před návštěvou aktivovat na konkrétní datum návštěvy střediska.


Skipas do kapsy, se kterým můžete rovnou na svah

Skipas do kapsy je fyzický skipas (magnetická nebo čipová karta), s nímž obvykle můžete jít rovnou k turniketům. Výjimečně může jít o fyzický poukaz, který je nutné vyměnit za skipas na pokladně střediska (konkrétní podoba je vždy uvedena v podmínkách dané slevy).

Po přijetí platby zašleme fyzický skipas doporučeně poštou do 3 pracovních dnů na zvolenou adresu nebo si jej můžete vyzvednout po předchozí domluvě osobně ve vydavatelství SNOW media.


e-Kupón na lyžařský servis, ubytování a jiné služby

Po přijetí platby obdržíte e-mailem kupón s kódem, který můžete kdykoliv v období platnosti využít u poskytovatele slevy.


Nejčastější otázky (FAQ)

Mohu si zakoupit více skipasů?
Ano, maximální počet je uveden v podmínkách dané slevy.

Mohu zakoupený skipas vrátit, pokud jej nevyužiju?
Skipas nelze vrátit, a to ani z důvodu nevhodných sněhových podmínek. Výjimkou je ochranná 14denní lhůta, v níž lze odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem.

Je nutné kupón s kódem vytisknout?
Není, pokud to není uvedeno v podmínkách dané nabídky. Zpravidla stačí obsluze pokladny kód předložit, ať už vytištěný, nebo třeba na displeji telefonu.

Je potřeba před návštěvou areálu ještě něco udělat?
Ve většině případů ne. V podmínkách dané slevy však může být výjimečně uvedeno, že je nutné skipas aktivovat na konkrétní den – v tom případě bychom vám to pro jistotu připomněli také e-mailem.


Co dělat, když...?

Nejprve prosím zkuste najít odpověď v odstavci Jak funguje Skipasomat.

V případě problémů prosím využijte formulář Rychlá pomoc se skipasem!


Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.


Všeobecné obchodní podmínky:

  1. Provozovatelem Skipasomatu je SLIM media s.r.o., IČ 27175511, Husitská 344/63, 130 00 Praha 3.
  2. Odesláním objednávky kupující potvrzuje souhlas s těmito obchodními podmínkami. Jelikož je kupní smlouva uzavřena distančním způsobem (e-shop), má kupující v souladu s novým občanským zákoníkem právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží nebo slevového kupónu. V takovém případě kupující zašle prodávajícímu zboží nebo čestné prohlášení o nevyužití slevového kupónu na své náklady zpět a uvede číslo objednávky, příp. číslo účtu pro vrácení peněz. Částka bude kupujícímu vrácena do 14 dnů.
  3. Přijetí objednávky je potvrzené zobrazením výpisu objednávek v uživatelském účtu kupujícího nebo e-mailovou zprávou o obdržení objednávky.
  4. K ceně objednaného zboží může být připočítáno poštovné a balné, o čemž je kupující informován před odesláním objednávky. Dodací podmínky platí pro území České republiky, v případě jiné země bude kupující po přijetí objednávky prodávajícím kontaktován ohledně kalkulace poštovného.
  5. Objednané zboží, které je skladem, odesíláme do 3 pracovních dnů od jejich přijetí nebo od přijetí platby. Slevové kupóny jsou zasílány ihned (v případě platby kartou) nebo po přijetí platby (v případě platby převodem). O možnosti expresního doručení se prosím informujte telefonicky na 775 My SNOW (775 697 669).
  6. V případě reklamace kupující oznámí závadu nebo problémy s využitím slevového kupónu bez zbytečného odkladu e-mailem na skipasomat@snow.cz nebo telefonicky na 775 My SNOW (775 697 669) a zpravidla do 3 pracovních dnů bude informován o způsobu řešení (zaslání zboží zpět, vrácení peněz atd.). Maximální lhůta na vyřízení reklamace je 30 dnů. Reklamaci nelze uplatnit při převzetí porušené zásilky.
Jednodenní bikepas BÍLÁ s 30% slevou
Bílá
30 %

Bikepas BÍLÁ

sleva vyprodána
e-Bikepasy | na mapě
308
440
Jednodenní bikepas JEŠTĚD s kartou Gopass
Ještěd
43 %

Bikepas JEŠTĚD

prodáno 49, zbývá 10+
e-Bikepasy | na mapě
299
520