skipasomat - jak to funguje - SKIPASOMAT - levný skipas
Přihlásit se

Skipasy a letní atrakce se slevou - skipasomat - jak to funguje

Hledáte pomoc se Skipasomatem?



Máte dotaz nebo požadavek - pokračujte zde!

Nedaří se vám dokončit objednávku? Máte dotaz, na který jste nenašli v podmínkách slevy odpověď? Chcete změnit nebo zrušit objednávku? Máte potíže s platbou? Vyplňte prosím formulář Mám dotaz nebo požadavek a my se vám ozveme s vysvětlením.

Máte problém s uplatněním zakoupeného kódu (kupónu) - pokračujte zde!

Máte již zaplacenou objednávku, ale nastal problém, kvůli kterému nemůžete kód ze Skipasomatu využít? Vyplňte prosím formulář Mám problém s uplatněním zakoupeného kódu a pokusíme se problém co nejrychleji objasnit a vyřešit.

Chcete vrátit nevyužitý kód (kupón) v zákonné lhůtě 14 dnů - pokračujte zde!

Zakoupili jste si kód (kupón), ale nevyužili jste jej a ani neplánujete využít v budoucnu a požadujete jej v zákonné lhůtě 14 dnů od nákupu vrátit? Vyplňte prosím formulář Odstoupení od smlouvy a my vám po ověření vrátíme peníze.


Jak funguje Skipasomat

Skipasomat je projekt časopisu SNOW, díky němuž si můžete pořídit skipasy do českých, slovenských i alpských středisek, ubytování nebo servis lyží se slevou, v letní sezóně pak bikepasy a obdobné permanentky do horských středisek.

Zvýhodněné skipasy a jiné slevové kupóny jsou dostupné pro omezený počet návštěvníků, kteří se rozhodnou k návštěvě s dostatečným předstihem.

Skipasy a slevy na Skipasomatu mají nejčastěji jednu z těchto podob:

e-Skipas (e-Bikepas) – kód, kterým se prokážete na pokladně

Kód je obvykle platný v libovolný den během uvedeného období platnosti - jakmile obdržíte e-mailem kupón s kódem, můžete kdykoliv vyrazit. V pokladně areálu si jej jen vyměníte za fyzický skipas.

V podmínkách slevy může být výjimečně uvedeno, že je nutné si e-Skipas před návštěvou aktivovat na konkrétní datum návštěvy střediska.


Skipas do kapsy, se kterým můžete rovnou na svah

Skipas do kapsy je fyzický skipas (magnetická nebo čipová karta), s nímž obvykle můžete jít rovnou k turniketům. Může jít také o papírový poukaz, který je nutné vyměnit za skipas na pokladně střediska (konkrétní podoba je vždy uvedena v podmínkách dané slevy).

Po přijetí platby zašleme fyzický skipas doporučeně poštou do 5 dnů na zvolenou adresu nebo si jej můžete vyzvednout po předchozí domluvě osobně ve vydavatelství SNOW media.


e-Kupón na lyžařský servis, ubytování a jiné služby

Po přijetí platby obdržíte e-mailem kupón s kódem, který můžete kdykoliv v období platnosti využít u poskytovatele slevy.


Nejčastější otázky (FAQ)

Mohu si zakoupit více skipasů?
Ano, maximální počet je uveden v podmínkách dané slevy.

Mohu zakoupený skipas vrátit, pokud jej nevyužiju?
Skipas nelze vrátit, a to ani z důvodu nevhodných sněhových podmínek. Výjimkou je ochranná 14denní lhůta, v níž lze odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem.

Je nutné kupón s kódem vytisknout?
Není, pokud to není uvedeno v podmínkách dané nabídky. Zpravidla stačí obsluze pokladny kód předložit, ať už vytištěný, nebo třeba na displeji telefonu.

Je potřeba před návštěvou areálu ještě něco udělat?
Ve většině případů ne. V podmínkách dané slevy však může být výjimečně uvedeno, že je nutné skipas aktivovat na konkrétní den – v tom případě bychom vám to pro jistotu připomněli také e-mailem.


Co dělat, když...?

Nenajdete-li odpověď v nejčastějších otázkách, kontaktujte nás přes www.snow.cz/pomoc!


Všeobecné obchodní podmínky:

  1. Provozovatelem Skipasomatu je SLIM media s.r.o., IČ 27175511, Husitská 344/63, 130 00 Praha 3.
  2. Odesláním objednávky kupující potvrzuje souhlas s těmito obchodními podmínkami. Jelikož je kupní smlouva uzavřena distančním způsobem (e-shop), má kupující v souladu s novým občanským zákoníkem právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží nebo slevového kupónu. V takovém případě kupující zašle prodávajícímu zboží nebo čestné prohlášení o nevyužití slevového kupónu na své náklady zpět a uvede číslo objednávky, příp. číslo účtu pro vrácení peněz. Částka bude kupujícímu vrácena do 14 dnů.
  3. Přijetí objednávky je potvrzené zobrazením výpisu objednávek v uživatelském účtu kupujícího nebo e-mailovou zprávou o obdržení objednávky.
  4. K ceně objednaného zboží může být připočítáno poštovné a balné, o čemž je kupující informován před odesláním objednávky. Dodací podmínky platí pro území České republiky, v případě jiné země bude kupující po přijetí objednávky prodávajícím kontaktován ohledně kalkulace poštovného.
  5. Objednané zboží, které je skladem, odesíláme do 5 dnů od jejich přijetí nebo od přijetí platby. Slevové kupóny v elektronické podobě jsou zasílány ihned (v případě platby kartou) nebo po přijetí platby (v případě platby převodem).
  6. V případě reklamace kupující oznámí závadu nebo problémy s využitím slevového kupónu bez zbytečného odkladu e-mailem na skipasomat@snow.cz nebo telefonicky na 775 My SNOW (775 697 669) a zpravidla do 5 dnů bude informován o způsobu řešení (zaslání zboží zpět, vrácení peněz atd.). Maximální lhůta na vyřízení reklamace je 30 dnů. Reklamaci nelze uplatnit při převzetí porušené zásilky.

Zpracování osobních údajů a zasílání obchodních sdělení


Registrace a údaje uložené v profilu

Registrací na portálech skupiny SNOWmedia.cz udělujete v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů společnostem SLIM media s.r.o. (vydavatelství časopisů SNOW a spol.) a SNOW CZ s.r.o. (provozovatel portálů aliance SNOWmedia.cz) se sídlem Husitská 344/63, Praha 3, jakožto správcům a zpracovatelům, za účelem zařazení do databáze správce.

Pro přihlášení na portály skupiny SNOWmedia.cz slouží e-mailová adresa. V komunitních sekcích portálu (diskuze, reporty, recenze apod.) je jako jediný identifikátor vyžadována přezdívka, uvést ale můžete i pohlaví, osobní popis, vlastní webovou stránku nebo fotografie.

Ve svém uživatelském profilu si můžete dále uložit tzv. fakturační údaje - jméno, příjmení, adresu, telefonní číslo a datum narození, které budou použity výhradně pro případné objednávky předplatného, nákupy v e-shopu SNOW a na Skipasomatu nebo pro aktivaci kupónů na skipas zdarma (objednávkové a aktivační formuláře na webu budou předvyplněné těmito údaji). Údaje nebudou zveřejněny ani poskytnuty třetím osobám.

Newsletter

V případě zájmu můžete udělit souhlas se zasíláním obchodních sdělení a nabízení výrobků a služeb prostřednictvím elektronických prostředků dle zákona č. 480/2004 Sb., a to na dobu neurčitou.

Jedná se o pravidelný newsletter, zasílaný cca 2x měsíčně, zejména v období od října do března vždy při vydání nového čísla časopisu SNOW, příp. komerční newsletter s nabídkou produktů a služeb přímo či nepřímo spojených s lyžováním.

Přístup k údajům a jejich změny

Máte právo přístupu k osobním údajům a další práva dle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679. Souhlas se zpracováním osobních údajů udělujete dobrovolně a můžete jej kdykoliv bezplatně odvolat.

V případě zájmu o zrušení registrace a uživatelského profilu zašlete žádost e-mailem na registrace@snow.cz (předmět "zrušení účtu"). Pro odhlášení newsletteru zašlete e-mail s předmětem "storno newsletteru" nebo odškrtněte "Souhlasím se zasíláním newsletteru" ve svém profilu nebo klikněte na odhlášení v patičce newsletteru.

Osobní údaje jsou uchovávány v elektronické podobě v souladu s platným nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 a jsou plně zabezpečeny proti zneužití. Osobní údaje nebudou poskytnuty třetí osobě, není-li to nezbytné k vlastnímu plnění objednávky (např. poštovní adresa).



Jedna jízda na zipline ve sportareálu KLÍNY s 20 % slevou
Klíny
20 %

Zipline KLÍNY

prodáno 9, zbývá 9
e-Bikepasy | na mapě
760
950