skipasomat - jak to funguje - SKIPASOMAT - levný skipas
Přihlásit se

Skipasy se slevou, servis lyží se slevou - skipasomat - jak to funguje

Jak to funguje

Skipasomat je projekt časopisu SNOW, díky němuž si můžete pořídit skipasy do českých, slovenských i alpských středisek, ubytování nebo servis lyží se slevou.

Lyžování se slevou 20 až 60 % je dostupné jen pro omezený počet čtenářů, kteří se rozhodnou k návštěvě s dostatečným předstihem.
 

Skipasy a slevy na Skipasomatu mají nejčastěji jednu z těchto podob:

e-Skipas – kód, kterým se prokážete na pokladně

Kód je obvykle platný v libovolný den během uvedeného období platnosti – jakmile obdržíte e-mailem kupón s kódem, můžete kdykoliv vyrazit. V pokladně areálu si jej jen vyměníte za fyzický skipas.

V podmínkách slevy může být výjimečně uvedeno, že je nutné si e-Skipas před návštěvou aktivovat na konkrétní datum návštěvy lyžařského střediska.


Skipas do kapsy, se kterým můžete rovnou na svah

Skipas do kapsy je fyzický skipas (magnetická nebo čipová karta), s nímž obvykle můžete jít rovnou k turniketům. Výjimečně může jít o fyzický poukaz, který je nutné vyměnit za skipas na pokladně střediska (konkrétní podoba je vždy uvedena v podmínkách dané slevy).

Po přijetí platby zašleme fyzický skipas doporučeně poštou do 3 pracovních dnů na zvolenou adresu nebo si jej můžete vyzvednout po předchozí domluvě osobně ve vydavatelství SNOW media.


e-Kupón na lyžařský servis, ubytování a jiné služby

Po přijetí platby obdržíte e-mailem kupón s kódem, který můžete kdykoliv v období platnosti využít u poskytovate­le slevy.


Nejčastější otázky (FAQ)

Mohu si zakoupit více skipasů?
Ano, maximální počet je uveden v podmínkách dané slevy.

Mohu zakoupený skipas vrátit, pokud jej nevyužiju?
Skipas nelze vrátit, a to ani z důvodu nevhodných sněhových podmínek. Výjimkou je ochranná 14denní lhůta, v níž lze odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem.

Je nutné kupón s kódem vytisknout?
Není, pokud to není uvedeno v podmínkách dané nabídky. Zpravidla stačí obsluze pokladny kód předložit, ať už vytištěný, nebo třeba na displeji telefonu.

Je potřeba před návštěvou areálu ještě něco udělat?
Ve většině případů ne. V podmínkách dané slevy však může být výjimečně uvedeno, že je nutné skipas aktivovat na konkrétní den – v tom případě bychom vám to pro jistotu připomněli také e-mailem.


Co dělat, když…?

Nejprve prosím zkuste najít odpověď v odstavci Jak funguje Skipasomat.

V případě nejasností nebo problémů pište na skipasomat@snow.cz nebo volejte 775 My SNOW (775 697 669).

Telefonní linka My SNOW je v provozu v pracovních dnech od 10 do 17 hodin. Nedovoláte-li se, prosím zanechte vzkaz nebo se ozvěte e-mailem.

Děkujeme!


Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.


Všeobecné obchodní podmínky:

  1. Provozovatelem Skipasomatu je SLIM media s.r.o., IČ 27175511, Husitská 344/63, 130 00 Praha 3, tel. 775 My SNOW (775 697 669) nebo 222 780 286 (dále jen prodávající).
  2. Odesláním objednávky kupující potvrzuje souhlas s těmito obchodními podmínkami. Jelikož je kupní smlouva uzavřena distančním způsobem (e-shop), má kupující v souladu s novým občanským zákoníkem právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží nebo slevového kupónu. V takovém případě kupující zašle prodávajícímu zboží nebo nevyužitý slevový kupón na své náklady zpět a uvede číslo objednávky, příp. číslo účtu pro vrácení peněz.
  3. Přijetí objednávky je potvrzené zobrazením výpisu objednávek v uživatelském účtu kupujícího nebo e-mailovou zprávou o obdržení objednávky.
  4. K ceně objednaného zboží může být připočítáno poštovné a balné, o čemž je kupující informován před odesláním objednávky. Dodací podmínky platí pro území České republiky, v případě jiné země bude kupující po přijetí objednávky prodávajícím kontaktován ohledně kalkulace poštovného.
  5. Objednané zboží, které je skladem, odesíláme do 3 pracovních dnů od jejich přijetí nebo od přijetí platby. Slevové kupóny jsou zasílány ihned (v případě platby kartou) nebo následující den po přijetí platby (v případě platby převodem). O možnosti expresního doručení se prosím informujte telefonicky na 775 My SNOW (775 697 669).
  6. V případě reklamace kupující oznámí závadu nebo problémy s využitím slevového kupónu bez zbytečného odkladu e-mailem na skipasomat@snow.cz nebo telefonicky na 775 My SNOW (775 697 669) a zpravidla do 3 pracovních dnů bude informován o způsobu řešení (zaslání zboží zpět, vrácení peněz atd.). Maximální lhůta na vyřízení reklamace je 30 dnů. Reklamaci nelze uplatnit při převzetí porušené zásilky.
  7. Zálohová faktura vystavená na základě objednávky se v okamžiku přijetí platby dodavatelem plnění stává daňovým dokladem, na základě kterého je možné uplatnit nárok na odpočet DPH. Upozorňujeme, že je nutné se řídit datem připsání na účet dodavatele, které závisí v případě bankovního převodu na platebních podmínkách banky odběratele a je vždy pozdější než datum odepsání z účtu (zpravidla o 2 až 3 dny).